شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

میشلن فقط یک تایرساز نیست!

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

میشلن فقط یک تایرساز نیست!

۱,۱۰۰ بازديد

در دنیای امروز، میشلن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌هایی که در صنعت حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کند شناخته می‌شود ولی به گفته آدام مورفی، معاون بازاریابی میشلن، این کمپانی امروزه خودش را فقط تولیدکننده تایر نمی‌داند و به عنوان ارائه دهنده سیستم‌های یکپارچه حمل و نقل نیز وارد میدان شده است.

در واقع، میشلن به تازگی شروع به تولید سیستم آیرودینامیک Energy Guard برای کشنده‌ها کرده و به نظر می‌رسد نسبت به چند سال گذشته تغییر رویه داده و رویکرد جدیدی در پیش گرفته است. به گفته مدیران این شرکت، رویکرد جدید میشلن به کشنده‌های آیرودینامیک، می‌تواند میزان مصرف سوخت را پایین بیاورد، هزینه تعمیر و نگهداری را کاهش بدهد و به دخالت مستقیم راننده نیز نیازی ندارد.( برای مطالعه مقاله در رابطه با چگونگی انتخاب تایر کلیک کنید)

سیستم Energy Guard شامل باله‌های جانبی تریلر، پوشش آیرودینامیک انتهای تریلر، شلگیرهای آیرودینامیک و میله‌های کاهنده فشار است که به اعتقاد میشلن نیاز به استفاده از هر کیت آیرودینامیک دیگر که توسط شرکت‌های رقیب تولید می‌شود را برطرف می‌کند.

سیستم Energy Guard از نوآوری‌های متعددی بهره می‌برد و باله‌های جانبی تریلر کامل با سایر اجزاء آیرودینامیک هماهنگ هستند. این باله‌ها از کامپوزیت‌هایی مدرن و قابل ارتجاع ساخته شده‌اند که وقتی به مانعی برخورد کنند خم می‌شوند. میله‌های کاهنده فشار نیز اگرچه از سایر پوشش‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند کوچک‌تر هستند ولی به طور چشمگیری اثر گردش هوا که باعث ایجاد کشش در انتهای تریلی می‌گردد را کاهش می‌دهند. از همه مهم‌تر این که این سیستم پس از نصب به صورت خودکار خودش را تنظیم می‌کند و همیشه بدون دخالت راننده فعال می‌ماند.

گفته می‌شود طبق آزمایش‌هایی که کمپانی میشلن بر روی سیستم Energy Guard انجام داده است، این سیستم توانسته در مقایسه با تریلرهایی که چنین سیستمی ندارند میزان مصرف سوخت را ۷٫۴% در هر ۱۰۰ کیلومتر پایین بیاورد که باعث صرفه‌جویی زیادی در مصرف سوخت می‌شود و هزینه سوخت را به مقدار قابل ملاحظه‌ای پایین می‌آورد.(برای مطالعه مزایا و معایب تایرهای زمستانی کلیک کنید)

علاوه بر این ارائه این سیستم آیرودینامیک، کمپانی تایرساز میشلن باز هم به شغل اصلی خودش بازگشته و برای اولین بار از تایرهای جدیدی به نام All-Weather X One Drive رونمایی کرده است.

 

#آسان_بار #راننده_کامیون #حمل_و_نقل #باربری #اپلیکیشن_حمل_و_نقل #کمپانی #تایرسازی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.