شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

همکاری بنادر ایران و آذربایجان

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

همکاری بنادر ایران و آذربایجان

۱,۶۴۱ بازديد

همکاری بنادر ایران و آذربایجان

هیئت آذربایجانی که به دعوت محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به هدف بازدید از بنادر شمالی کشور وارد ایران شده است.

این هیئت آذربایجانی در نشست مشترک با مدیران بنادر و مسئولان استانی گیلان، مازندران و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از نزدیک با مواردی نظیر توانمندی های عملیاتی و ظرفیت های توسعه ای بنادر اشنا خواهند شد.

طالح محمد زیادف، مدیر بنادر آذربایجان، مفتون قربان عباس اف، قائم مقام مدیر بنادر آذربایجان و رافائل میر داداش میر غلاف اف، مشاور ارشد مدیر بنادر آذربایجان در راس هیئت آذربایجانی هستند. این هیئت باهدف توسعه همکاری ها و افزایش تجارت بین دو کشور از بنادر شمالی ایران بازدید می کنند.(توسعه روابط بنادر ایران و آذربایجان)

زیادف، با اعلام اینکه ظرفیت های دو کشور در امور بندری برای توسعه مبادلات فراهم است؛ یادآور شد: سران دو کشور ایران و آذربایجان معاهده توسعه حمل و نقل ریلی را که در کریدور شمال - جنوب اثرگذار است را منعقد کردند و این خط می تواند به بقیه بنادر خزر همچون آستارا و انزلی وصل و مبادلات را افزایش دهد.

 طالح محمد زیادف در بازدید و نشست در بندر امیرآباد بهشهر افزود: تحول چشمگیری در بنادر ایران و بندرامیرآباد در چندسال اخیر ایجاد شده و این تحولات در بنادر کشور ما هم تاثیرگذار است و  چندوجهی بودن حمل و نقل کالا بسیار با اهمیت است و این به آن معناست که دیگر بنادرها تنها دروازه ورود و خروج کالا نیستند و فعالیت های اقتصادی مختلفی را در دستور کار دارند و باید فعالیت های جدید اقتصادی خلق شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.